25.3.10

PBAKL 210310

taknak bercerita panjang. yang pasti saya betul2 enjoy pesta buku kali ni. pergi dengan orang yang minat novel seperti saya. love u much kak ezan. ecah nak gi ngan kak ezan lagi tahun depan. insya-Allah. bun, gi gak ek? (novel yg mu nak tu, thun depan baru ada)

just enjoy with da pics~ suka sangat!!! -selected photos only;-)
































erm, tapi ada my fav novelis yang tak sempat saya jumpa. Aisya Sofea, Eka Fahara, Noor Suraya. takpelah. tahun depan masih ada. moga dipanjangkan usia~ aminn...

seronok. rasa cam nak jadi novelis gak ah (hehehee, kan da perasan!). manalah tau, kot2 2-3 tahun lagi saya pergi PBAKL as a writer. kihkihkihkih. giler perasan! amacam cikzuzu? ecah leh jadi novelis tak? -tak layak kan? cerpenis sudaaa~

tak leh nak baca semua novel ni sebab dah nak start final exam. blog pun da bersawang. malas nak update. tak cukup masa. busy ngan novel2 ni semua. baru abes baca 3 buah. Saat Kau Kata Cinta + Aku Mahu Kamu + Bukan Tak Sudi. lain-lain: baca masa cuti sem ya. sabarlah hati.

inilah hasilnya. semua milik saya~ kecuali biarlah ym berbicara(bun punye)




banyak ke 13 buah?

-tak banyak bagi yang minat.

(jawapan jujur dari hati yang tulus lagi ikhlas)







i dun no why, but i like this pic very much! it's nice. sweet moment to remember. kihkihkih

4 comments:

ezannurhafiz said...

hahaha..love u 2 lah..
enjoy jgk..takpe..tahun depan ite g sm2 lg..

khdjhAdbh12 said...

cah , yg anis ayuni tu cikgu sekolah ak dulu, dulu penyelia ptg, skg penolong kanan sekolah.. name de Pn. latifah..:)
de la yg galakkan kitorg bace novel, tp de marah klu bace dlm kelas.. hehehe

Khairi Mohd said...

Oh, tak baca novel penulis lelaki? :)

puteri_kebayan said...

to khairi:
baca jugak~
awk punye nama pena Xarine ek?
ermm, xbca ag buku awk..
nanti sy akan dptkannya ye~