30.3.10

Hanya Kamu

hanya kamu
yang ku tunggu untuk bertemu
yang ku mahu berada disampingku
yang ku perlu untuk menemaniku
yang ku rindu saban waktu

hanya kamu
mampu buat aku tersenyum malu
mampu memahami setiap keinginanku
mampu mengajarku erti rindu
mampu membuka pintu hatiku

kehadiranmu amat bermakna bagiku
terima kasih kuucapkan padamu
kerana menceriakan hari-hari ku
aku gembira bila adanya kamu

ku tunggu saat itu
untuk kita bertemu
satu pertemuan
yang akan ku abadikan dalam lipatan kenangan
kerana takdir pada pertemuan itu di tangan Tuhan
kita sendiri tidak tahu
bagaimana kesudahan pada pertemuan itu

kata orang:
terjadinya perpisahan kerana adanya pertemuan

kata aku:
pertemuan itu telah ditakdirkan untuk kita
manakala perpisahan bersifat sementara
andai kita tidak ditakdirkan bersama di dunia
apa salahnya kita berdoa agar bertemu di syurga

aku seorang perempuan yang lemah
kemampuanku sekadar menunjukkan jalan buatmu
dikaulah yang perlu memulakan langkah
dan aku pasti akan menuruti setiap jejakmu



full of love, ecah~

No comments: