25.12.09

Cuti Yang Tak Cuti

tak happy pun! walaupun balik awal, tapi macam tak rasa cuti. sebab: adik-adik tak sihat sangat, mak sedara + sepupu pula datang bermalam kat rumah saya sebab ada appointment kat HUSM. kesian tengok adik Akif, baru berusia 2 tahun tapi dah pernah bermalam kat hospital, pernah berada di dewan bedah selama 10jam. sampaikan pergi HUSM, bila nampak nurse terus je menangis. rumah jiran pula dimasuki pencuri. tapi alhamdulillah jiran saya tak di apa-apakan.

hari ni, ada 2 jemputan kenduri. rumah syaima' dan kawan mama. tapi saya pilih nak pergi rumah Syaima'. lepas zohor, nisah + mcbah datang amik saya dan amiratul. adik saya pun nak follow jugak. takpe, boleh jadi tukang snap pic kitaorang.

selasa ni kena submit assignment + quiz IT sec. aduiiii bila kat rumah, mestilah satu benda pon tak buat!


No comments: