5.9.09

Hari Ini


tak pergi kelas parenting

alasan: malas + nak cukupkan tidur
lagipun homework tak siap
camne nak pergi

pukul 12.30 ada discussion BM
venue: Edu Cafe
tak sempat siapkan semua
pukul 3
saya dan syefa dah blah
syefa nak balik umah kazen
saya pulak nak kuar ngan adik

lebih kurang kul 4.15pm
pergi JJ Wangsa Maju
seronok!
beli donut Big Apple
beli cardigan warna hijau(adik bayar la)
cantik dan menarik buat saya tertarik
thanks sis
saaaaayang mung

singgah bazar Ramadhan jugak
beli ayam percik
memang la sedap
sebenarnya nak beli rojak ayam
tapi dah habis
takde rezeki nak merasa

next week dah tak jumpa adik
sebab saya balik dulu
adik saya balik seminggu kemudian

sekarang
saya dah boleh baca novel
"Tiada Noktah Cinta"
saya tak suka baca novel bila ada orang
kalau kat rumah pun
saya lebih selesa baca dalam bilik sensorang
privacy beb!
senang kalau nak nangis takde yang tahu
hahahaha
tapi stakat ni takde la sampai nangis
terharu sikit-sikit jer

ok lah
sampai sini dulu
nanti bila da abes baca
saya review kat blog ni

h.a.v.e f.u.n!!

No comments: