26.5.09

pesta buku pulak?

yup!
suka hati sangat
hepi tak terkata
hanya yang betul2 kenal aku je
tahu camne perasaan aku saat ini

skali tengok website alaf
ada pesta buku
31 julai ni
nasib baik dah kat UIA masa tu
apa lagi
starting now
kena survey
pikir-pikir
novel2 yang nak dibeli
hehehehe
dah ada sikit kat dlm kepala
antaranya
1-Hanya Dia Tahu (aleeya aneesa)
2-Selamat Pengantin Baru Isteriku (nass alina noah)
3-Sigaraning- (imaen)
4-Kembalikanlah Kasihku (nazawati)
lambatnya bulan tujuh..
novel2 baru dari novelis kesayanganku
harap2 ada la
aku nak sapu bersih!
Aisya Sofea, Eka Fahara, Nazurah Aishah, Damya Hanna
Nia Azalea, Lily Suriani, Fauziah Ashari, Mimie Afinie

semua novel dari penulis di atas aku ada tau!
even dah baca
kena beli jugak
sebagai koleksi peribadi
berapa banyak aku punggah novel kali ni?
ermmmm



No comments: