9.5.09

Lonely

Malam ni buat kali pertama selepas setahun, aku tido sowang kat bilik! Cewah...teringat zaman 1st sem kat sini. Selalu kena tinggal sowang2. Kakak2 roomate semua sibuk. walaupun sibuk, kemesraan tetap ada. Kak Shima final year student. Masuk Kak Dayah n Kak Hana, diaowang lak amik diploma perguruan. Lagilah busy! Aku rasa 1st sem kat UIA la yang aku paling rapat ngan Roomate. I sayang U all lebih laaa...Tak tahu kenapa, lepas je sem tu aku bawak haluan sendiri. Bab kata syefah, "bilik yang mengamalkan style kubur masing-masing". Ko wat hal ko, jangan kaco aku n aku pun sama xkan kaco kau. Best gak sebenarnya. Ada privacy life! I like it.

Tengok jam dah kul 12 lebih!!

Ada yang ketuk pintu! Aku ni kalo duk sowang2 lampu bilik xtutup. Upenye sister nak jual roti. Yang sister ni pun satu hal la. Ko datang jual roti tengah2 malam watpe? Saje nak takutkan aku la tu! Sengal tul la... Aku nak bukak pintu pun takut tau tadi. Kot ye pun nak datang jual roti, xleh ke ko panggil je kuat2. Menjerit! "ROTI...ROTI...." Ni ketuk pintu je, suara xdop!

Aku pantang bonar la...kalo tetiba muncul, xde signal pape! Wat owang terkejut n chance nak mati awal tu meningkat! Ada paham?

1 comment:

Anonymous said...

nak saya teman ke?
perangai dr sekolah sampai skrg xb'ubah eh?