15.5.09

Cinta sejati?

Emel yang agak menarik! Suh aku tgk movie "a moment to remember" kalo nak tahu ape itu makna cinta sejati. Ni nak copy paste part2 emel yg aku terima:-

".....Awak apa khabar? Semoga awak sentiasa sihat dan bertenaga untuk meneruskan kerja seharian. Saya juga berharap awak sentiasa ceria walaupun pelbagai dugaan datang melanda diri awak. Senyum sokmo :) (ayat intro camni ler dulu...)
.....awak akan memahami apa itu cinta sejati setelah melihat satu cerita korea ini yang bertajuk "A Moment To Remember". Ini adalah movie dan bukannya drama :)
.....Jadi awak tak perlu risau, hanya perlukan 1 jam lebih sahaja untuk menghabiskan cerita ini dan saya boleh beri jaminan bahawa masa yang awak luangkan ini berbaloi. Saya tidak paksa awak untuk melihat cerita ini, namun jika awak ingin mengetahui erti cinta sejati, maka cerita ini boleh membantu awak. (ade lagi ke cinta sejati skang? susah nak cari )
.....Terdapat 26 video kesemuanya dan setiap video duration dia ialah lebih kurang 5 minit. Overall saya memang bagi 7 bintang daripada 5 untuk cerita korea ini. Jalan cerita yang menarik dan lakonan yang ditunjukkan sangat mengesankan... (konon nak suh aku tengok le tu, siap bagi 7 bintang)"
++patut ke aku terima emel camni?++

Cam kelakor la plak, nampaknya ujung mggu ni aku layan citer jiweng2. xpernah aku terpikir nak layan movie camni!

Lepas baca emel ni, aku pun belek2 website, nak tengok pelakon ensem ke tak. Cam OK je, konpem minggu ni aku busy ngan movie korea. hehehe


++click gambor tu kalo nak bace++

Jadi minah jiweng ler aku
oh tidak!!!


Link to download this movie:
Click here!

No comments: