22.4.09

layan novel jer

yup! dah 5 ari kat umah. Best! sape ckp xbest duk umah? mereng la owang tu. Aku lak, asyik layan novel jer. Xwat pape. Malam2 nak tido baca novel, tup2 tetido ngan novel n lampu menyala. Biasalah, aku kalo dah mengadap novel, sumer benda aku leh lupa. xmakan xpe janji ade novel. Ishk...terover la pulak, mana leh xmakan. Karang lapor aku yang susah! Windu kat adik2 aku yang kat kg.. xpelah,cuti ni aku xsempat nak balik jumpa mak n adik2.

++Alia, Firdaus n Farham++

Esok aku naik KL pulak. Singgah UIA amik barang2 yang aku tggalkan kat Kak Ma. Cam malas jer nak pegi jalan. Novel2 xabes baca ag sebenarnya. Baru 3 buah. Ermmm xpelah, baca slow2 leh amik "feel". ahakssss! Tiket nak balik UIA da beli. Hwaaaaaa cam xnak amik short sem je. Leh cuti pjg sikit kan? Owang lain sibuk balik kg, aku n norsha sibuk p UIA. Pelik jer kan? xpe lah,aku berserah! kuikuikuikui

++muka budak sedih! jatuh xtau mcm mana. huhuhu,cian kat ecah!++

1 comment:

dikdah said...

knp ko balik uia smula?