16.4.09

Ape nak buat?

Exam da abes, Alhamdulillah. Skang kat dalam kepala, nak packing barang2. Sampai kat bilik, nyakit yang selalu menyerangku datang la pulak...ape lagi kalo bukan penyakit m*l*s. ermmm, barang banyak la....Aku da xsabar nak tunggu esok! Nak beli novel banyak2,xde lah membazir masa aku cuti nanti..hehhehe;-) Duit pun da ader, kuar dewan exam, on hp...tup ade mesej "mak dah masuk duit" senyum panjang aku! Hilang sumer perasaan tension masa kat dewan td. Nak p amik duit, xbawak card atm la pulak..adush!!! Esok la nampaknya. Ni lagi satu sedang bermain2 di kepalaku. Perihal Roomateku JUJU. Sampai skang xbalik billik ag, dia tertinggal purse, aku dapat tau dr Jihan. Terus call Juju tp dia xjawab la pulak. Izrin ckp Juju p cari beg duit! alaaaaa...ciannyer,aku nak bagitau "hang punyer beg duit skang kat Gen Office ICT". Esok aku p Book Fair kat PWTC ngan si Juju ni laaaa...

No comments: