18.4.09

al-kisah di pesta buku 17april

Last post aku da inform novel2 yg aku beli, skang nak update citer dari awal sampai akhir lak...

Tggu Juju datang amik..(Driver xberbayar)



Then, kitaorg amik Star kat Sentul..

++Ngah tggu tren, time ni aku rasa seminit cam sejam++

++Sukanye hati... Cuma 1 stesen je dr Sentul. Huhuhuu++

Lambat gak la aku sampai sana, around 4pm camtu. Kena cucuk "fulus" dulu. Aku ni leh dikatakan bernasib baik la jugak sebab family aku teramat memahami yang aku ni kaki novel...opssss A.N.T.U novel la! book fair tahun ni, aku pegi ngan rumate aku, Juju. Sama cam tahun lepas, p ngan rumate. Cuma bezanya, kali ni aku dapat bgambar ngan Norhayati Berahim dan Rose Harissa manakala last year sowang jer, Fauziah Ashari. Novelis pun xramai. Maybe sb bukan weekend. Esok aku duk pikir punyer pikir, cam nak g pulak. xpuas ati beb! Ingatkan leh jumpa Mimie Afinie n Nazurah Aishah tapi xde jodoh. Esok diorang ada, tapi esok aku dah nak balik Kelantan. Ok gak kan kalo aku p jenguk booth Jemari seni jap b4 naik bus? hehehe...tengoklah camne nanti. 1st sampai, aku cari booth NB kara. Nak tau kenapa? Sb aku da tau,kalo beli novel akan dapat poster n bookmark. Siapa cepat dia dapat! Tu yang aku kalut, tapi bertuah jugak upenye aku, bukan dapat poster n penanda buku jer... Tapi siap leh bergambar ngan novelis tau! see....
**me n Norhayati Berahim (aku p kaco time diaorang beborak, sorry bebanyak ye kak)**


**me n Rose Harissa (Akak nampak lain la, dalam gambar cam lain sikit.)**

Puas hati ngan layanan mereka berdua. Memang novelis ni pandai berkomunikasi ngan peminat kot, last year ngan Fauziah Ashari pun camni gak. Baik je...ni yang bertambah sayang ni..

Ni plak gmbar sepanjang kami di KLIBF tu, macam-macam....


++Juju ngah salin venue booth yang kitaorang akan "lawati". Kitaorang decide nak salin, sb dah pening nak pusing. Besar kot! Pusing2 balik2 tempat sama++

++time ni kalo xsilap dah 6 novel. Berat! banyak kali turun naik. Mujur dunia semakin maju, xyah susah2 mengira anak tangga++

++saje jer gmbar ni, kebetulan tajuk buku tu cam kena je ngan aku..hehehe ni booth juju, kalo aku datang sowang konpem xmasuk booth camni. Duniaku hanya N.O.V.E.L++

++Aku respek tol minah ni. Kusyuk cari buku2 ilmiah. Juju, list punyer lah banyak. Bawak pulang 1 jer. Tapi berbaloi kan? Tebal lagi berat++

++Ni la hasilnya...amacam? heheh amik kau! Sekali datang 8 novel aku kebas. Melayang RM200. Timer kasih daun keladi mak, susah2 cari masukkan duit++

Balik UIA dah kul 8. Nasib dah xramai owang kat kafe. So, kitaorg menjamu perut yg dah lama minta di isi...

++Muka sama, selera pun sama diowang ni. Kue tiaw goreng basah n teh O ais++

++Air kat dalam gambar di atas tu, aku punyer. Warna teh ais yang cik abang kita ni buat cam horlick. macam susu pun ada,minum plak xde rasa pape. xleh wat laki ar, air pun xreti nak wat++

hihihi..penuh gmbor aku kan??dah blog ni aku punyer, mestilah gmbar aku! xkan nak taruk gmbar owang lain plak. Masa yang di tunggu...

Date: 18th April 2009
Time: 9.00 pm
Bus's Company: Transnasional
Locacion: Kuala Lumpur (Hentian Putra) to Kota Bharu (Terminal Kota Bharu)
Seat No: 2a, 2b... (me n Norsha)

GooD ByE UIA.. Kelate, i'm coming!!

No comments: