25.3.09

tension!!!


hwaaaaaa...frust!!! result test 2 acc yang xmemuaskan ati aku...nape jd begitu??? dah rilek2 konon DSA da siap,upenye salah coding la pulak...ade sesape yang baik ati nak tolong bg coding x??kesian kat ina,kena pikir coding lain plak...name jer keje group,tp ina yang banyak wak keje rasenye..aku??hampeh! bila ek nak jd cam ina???errmmmm acc jd cam tu sb xsekelas ngan ina..dia xamik ag acc. Aku jer yg kalut2! keje bertimbun!!! tension, serabut...lama2 muka aku berkedut walaupun umo masih muda...sb terlalu byk berpikir!heheh....xleh nak imagine kalo da tua rupa jd camner...
sebut tua2 ni, ari ni besday my beloved fren, BUN! hepi besday to you....special kek ni ko mu bun...hehehe,aku tau lama doh mu syg aku....tp aku xsyg mu, kasih sayang aku dah xde utk mu...tp di sebabkan ari ni besday mu,aku oyat la jugak...aku sayang mu(wak lolok jah ni!)~ayat nak amik ati~hehehhe jangan marah ye "KAK BUN"

No comments: